Per 1 september is Marco van den Ouden aangesteld als nieuwe partner van Pipple. Marco is de afgelopen 12 jaar directeur van Datlinq BV geweest. Met klanten als FrieslandCampina, Unilever en Red Bull neemt hij een rijke ervaring mee in het succesvol oplossen van business vraagstukken in de foodmarkt door het toepassen van data en data science.
“Ook de foodmarkt zit in een transformatie naar data gedreven werken. Van het reduceren van afvalwater, het verbeteren van productkwaliteit, optimaliseren van logistiek, of het beter begrijpen van de klant. Betere beslissingen maken op basis van data en wiskunde zorgt juist nu voor een meer succesvolle en toekomst bestendige onderneming”, aldus van den Ouden.
Met reeds een sterke positie in logistiek, high tech, financiële dienstverlening en zorg wordt met de komst van Marco ook een leidende positie in de foodmarkt nagestreefd. We denken dan ook graag mee met directies over de juiste datastrategie en leveren concrete oplossingen voor het verbeteren van bestaande processen.
Wil je graag met Marco in contact komen om de mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken. Neem dan contact op via marco@pipple.nl.